Proč jsme obchůdek a ne obchod?
Měli jsme chovatelskou stanici psů, chovali jsme terarijní zvířata, papoušky a exotické ptactvo. Stále ještě choveme akvarijní ryby, různá domácí zvířata, no a všichni jsme rybáři. Pro takovéto množství zvířat jsme potřebovali velké množství krmiv, potřeb atd. No a nejlepší pro nás bylo nakupovat ve velkém, tedy z velkoobchodů a přímo od výrobců. Když už takto zboží objednáváme, tak jsme někdy k našemu nákupu "přibrali" něco známým aby je to tolik nestálo. Naším cílem není až tak vydělávat, ale snažíme se snížit náklady na chov našich zvířat a na naše koníčky. Postupně jsme tedy začeli budovat i e-shop a prodávat i ostatním chovatelům a rybářům. Jelikož nemáme žádné velké sklady, máme většinou jen pár kusů skladem, zbytek operativně znovu naskladňujeme. 

Co znamenají naše stavy dostupnosti zboží?

  • Skladem ihned k odeslání - toto zboží  máme fyzicky v našem skladu. Znamená to tedy, že když v objednávce máte jen zboží s tímto stavem, tak většinou do 24 hodin (mimo víkend a svátky) toto zboží odesíláme nebo si je můžete vyzvednout.
  • Skladem – Toto zboží nemáme fyzicky v našem skladu, ale naše skladové systémy jsou propojeny s externím skladem, nebo dovozci  a jsou jeden krát denně porovnávány dostupnosti. Zboží odesíláme do tolika dnů kolik je ve stavu uvedeno. U takto označeného zboží se jen výjimečně stává, že zboží není skladem i když je uvedeno, že skladem je.
  • V externím skladu -  odeslání do 3 pracovních dnů (nebo jiného počtu dnů) - Toto zboží nemáme fyzicky skladem, je v externích skladech nebo u dovozců se kterými nemáme propojeny skladové zásoby a dostupnost se ověřuje jen namátkově. U takto označeného zboží se může stát, že nebude skladem.
  • Zašlete dotaz na dostupnost tohoto zboží – U tohoto zboží neznáme dostupnost u externích skladů nebo dovozců nebo neznáme jejich přesnou aktuální cenu. Po zaslání dotazu vám rádi dostupnost a cenu zjistíme a pokud se na dodání dohodneme, zpřístupníme vám zboží v našem e-shopu aby jste jej mohli objednat.